Subscribe:

Ads 468x60px

8/31/2009

Franco Midiri: iubesc România la fel ca Italia!

Franco Midiri, este una dintre vocile fine ale muzicii italiene. S-a îndrăgostit definitiv de România. Poate spune că este deja a doua casă pentru el. Este căsătorit cu o româncă şi a câştigat ediţia din 2009 a Festivalului Melodiei de la San Remo, Italia.
Artistul italian a venit pentru a doua oară în România, de data asta să cunoască mai bine oamenii de aici. Midiri vrea chiar să organizeze şi un eventual turneu, în toamna acestui an.

Întrebat dacă apreciază Festivalul de muzică uşoară Mamaia, Franco Midiri a răspuns:

"Da, cunosc acest festival şi în fapt a existat posibilitatea să fiu prezent cu un recital în acest festival de la Mamaia. Am discutat cu organizatorii dar am decis să nu mai particip. Totuşi, a fost un festival bun, am văzut spectacolele de la televiziune şi a fost frumos, am văzut şi ascultat muzica şi..nu ştiu...parcă
este ceva care lipseşte"

Ideea organizării turneului i-a venit imediat după ce a obţinut trofeul la San Remo. România este, în momentul de faţă, o oportunitate bună de a mai şlefui un pic experienţa muzicală.

"M-am gândit, spune Midiri, că în România, pentru mine, a mă întrece cu alţi cântăreţi români mă poate ajuta să cresc, niciodată nu te opreşti din dezvoltare. Eu vrea să cresc şi România îmi poate da acest ajutor aşa cum şi eu sper să pot da ceva României"

Îi place să asculte muzica românească şi găseşte, pe undeva, unele asemănări de stil şi ...limba. Franco are şi nişte sfaturi pentru interpreţii români.

"Tot ce pot sa le transmit este că, eu personal încerc să pun suflet în ceea ce fac şi să fac publicul să simtă acest lucru. Tot ce pot să le spun este să cânte din toată inima, întotdeauna, pentru că este necesar să transmiţi asta", a concluzionat Franco Midiri


4 comentarii:

Dana spunea...

Ceva din repertoriul lui Midiri nu ne pui ca sa ne edificam?

Anonim spunea...

intr-adevar o voce frumoasa,un om deosebit si sensibil la tot ceea ce sa intampla in lumea sentimentelor ... vrem sa auzim mai multe piese ... vrem sa stim cu ce ne mai poate incanta ...

Anonim spunea...

am vazut de curand si situl artistului www.francomidiri.com, e in romana si italiana, un gest frumos, vazand ca jumatatea-i romanca de-a noastra

Anonim spunea...

sensibil si deosebit dar mai ales total diferit de zbenguiala fara rost de pe scenele romanesti; o voce placuta care merita ascultata
Ioana

Trimiteți un comentariu